LA OCH DRÖMMARNA

Vi pratar om Los Angeles här hemma nu. Jag kanske borde åka. Åka och ligga vid en pool hela dagarna och sen inte göra något mer. Jag är sugen som få. Kanske kan ta med mig portfolion. Och dänga lite mapp så att säga. Ta ett jobb på någon konstig affär och liksom bara köra. Jag vet inte jag, men det låter fint. Och det vore trevligt. Men så tänker jag på vilket fotbollslag jag ska heja på. Det blir svårare. Får köra på detdär som Beckham spelar i tror jag. Han ska ju vara snygg har jag hört.

Nej, nu ska jag ta på mig, strunta i allt och gå på ärenderundan jag skjutit upp. Sen ska jag jobba. Det finns jobb att göra. Viktiga saker så att säga.
Jag har klätt ut mig till Hulken idag och har gröna naglar. På hyllan där ser ni mina självlysande stjärnor

One thought on “LA OCH DRÖMMARNA

  1. Beckham har flyttat till Italien. Han är där på lån. I AC Milan. Dessutom kan/får man inte byta lag i vuxen ålder. De val man gör får man leva med resten av livet. Det är ganska fint tycker jag.

Kommentera

