MUSIK JAG ÖNSKAR MIG

Montys skiva
Familjens
Dundertågets (vem stal min??)
Robyns
Juvelens

Så, vänliga själar, jag lovar att höja dessa artister till skyarna om ni ger mig skivorna.
Dessutom bokar jag så mycket spelningar nu att låtarna kommer bli de mest populära hitsen hela sommaren och vintern. Tro mig. Jag har en sådan inverkan på folk och dess dansvanor.

Droppa låtarna i min inkorg vetja. emerentiall(snabel-a)gmail.com

Hel hösten syns vi en onsdag i månaden på Nada. Det är bokat och klart. Men innan dess är det den 14/7 på Fritz Corner och den 20/7 på Nada.

Kommentera

