DET DÄR MED GROGGHAGGORNA

Mannen frågar om jag verkligen tyckte om Sex and the City, det gjorde jag egentligen, jag älskade hur Liza Minelli sjöng Single Ladies och jag skrattade ihjäl mig åt Danskens stånd mitt i öknen. Men senv ar det nog inte så mycket mer, så ja, vi skrattade nog åt dem, och inte med dem. Och nej, den gav mig inte så mycket singel-ångest. Jag är lika glad idag som igår, kanske ska gå och se den en gång till tänker jag. Skratta lite mer.

Idag äter jag. Ingenting annat. Bara äter. Och ser på tennis. Det blir inga kärlekskavalkader, inga alls faktiskt. Jag ska bara vara.

Kommentera

