EN SVUREN TID

En gång för längesen gjorde jag ingenting annat än gå på technofester, ha galna kläder, dansa hela natten lång och flyga runt på olika minimalkalas. När jag kom tillbaka till verkligheten blev jag rädd för vart jag själv försvann under dedär två åren. Att jag inte hade öppnat mina skivor på två år, att jag alltid hade jeans och tshirt trots att jag egentligen ville ha klänning. I alla fall. Oftast känner jag att det var två år som ibland liksom tog bort mig från jorden. Men så tänker jag också att det var några roliga fester och galna nätter. Och fina soluppgångar i Barcelona.

Kommentera

