EN VARDAG I VERKLIGHETEN

Idag ahr jag sovit lite, pratat med mamma i telefonen och fått pepp, varit på Forsman och visat min mapp, hunnit gå förbi Mariatorget, stöta på Mats och Jonas och druckit en kopp (glas) te på Folkbaren, suttit där ett tag och pratat strunt om ingenting alls och sen cykla hem, hinna till Systemet och dessutom äta. Det är en helt fantastisk dag.

Nu ska jag ta på mig och ta mig till Hedvig för Hedvig&Hedvig har kalas. Det ska bli trevligt.

Idag såg jag en mössa på en kille jag tycker är fin. Eller kanske tyckte. Eller tycker. Jag tänker inte så mycket på det, eller det gör jag, men jag tänker, jag vet inte, jag bara tänker. Det är som det är, och blir som det blir. Det är bäst så. Och det kanske är tyckte.

Kommentera

