JAG HAR FEBER IKVÄLL

Och strålkastarljusen bländar mig.

Ja, så är det, skittråkigt, för det får mig att bli så deppig, min hals gör så ont att jag vet inte vad. Men samtidigt är det bra. Det får mig att göra saker. Bra saker. Som att fota gamla kläder och lägga ut dem på seconds.

Så nu ska jag sälja alla jeans jag inte använder och hatar och alla skor som klämmer eller sitter för löst.

Mer då? Ingenting, det är ju fotboll på TV, jag funderar på hur jag ska få spela på fotbollskalaset på Trädgården. Det vore ju kul fotboll+jag=sant liksom. Vilken kombo. Vilken fest.

Och så äter jag tacos, som vanligt, men så hoppas jag på att få vara med i Taco-TV snart också, så det är bara bra om jag övar mig.


Trädgården+fotboll

Kommentera

