TJUGOTRE MED HATTEN PÅ SNÉ!

Det är ju tydligen så att jag fyller år på onsdag och inte tisdag, det är lite svårt att släppa känner jag, men jag får göra det ändå. Hur kunde jag har så fel?

I alla fall så har jag gjort en låtlista. En liten lista vi ska lyssna på här vid Rhododendronbusken på onsdag. Jag ska ha sjömansklänning och le har jag tänkt.

Och för er enkelhet har jag skrivit en önskelista:
Ett jobb
En pojkvän
Fantastiska MiuMiu skor
En dator
Bra musik
Fint väder
Anteckningsböcker från Moleskine

Kommentera

