EN DAG

Åh jag måste jobba. Jag måste ta mig för någonting. Eller hyra ut min lägenhet. Det vore det bästa. Då skulle jag gå plusminusnoll. Det är min dröm.

Jag har städat idag, jag har dammsugit och tänkt på alla kalorier jag bränner när jag dammsugit. Det gör jag ofta när jag dammsuger, för lyssna på musik fungerar ju inte. Jag älskar min nya soffa, man kan nämligen dammsuga under den eftersom den har såna praktiskt ben. Det är fantastiskt för en sån lortgris som jag.

Jordgubbssaft är bland det bästa jag vet, men just nu smakar den lite, hrm, mögligt. Det är konstigt. Inatt ska jag plocka fläder och koka egen saft på dem sen. Det gjorde jag förra året.

Nu ska jag skriva en krönika om musik och den dåliga smaken. Godnatt

Kommentera

