GOODMORNING SUNSHINE!

I morse lös solen nästan över Majorna när jag gick upp, det var så ljust och fridfullt och inte alls som i Stockholm. Men nu är jag på väg. Mot storstan.

Idag blir det födelsedagskalas, klackarna i taket och en påhälsning på mitt inte-alls-favvoställe Imperiet.

Igår gick Britta och jag en promenad. Vi gick förbi ett hus där jag vaknat en gång en morgon och vi gick förbi andra hus som jag vill vakna i varje morgon in i evigheten. Vi såg Flickan igår. Jag ville inte att den skulle sluta. Men samtidigt gillade jag att den slutade precis så som den gjorde så att man förstod att de hade en liten hemlighet liksom. Flickan och fastern.

(åh herregud betydelselöst dravvel 2.0)

Kommentera

