ETT ÄGG

Varje morgon hemma äter jag ett ägg, det måste vara hårdkokt för jag hatar löskokta ägg, jag blir nästan sur hela dagen om ägget är fel på morgonen. Dålig start helt enkelt. Så dricker jag the och sen tar jag på mig. Nu när det är sommar tänker jag alltid att det vore fint att sitta på balkongen, så det gör jag. Idag är det nästan kallt på balkongen. Det är 18 grader. Igår var det 24, minst, och dagen innan det 27. Det är nästan aldrig sol på min balkong, bara på kvällarna. Det är lite tråkigt. Om jag flyttar vill jag ha dagssol. Det hade jag i Haga och då vart jag brun för jämnan. Nej, det är dags att svälja thet och åka mot stan. Mappvisning #9!

Kommentera

