SNABBA SKOR

Igår gjorde jag en liten utflykt, jag åkte till Sollentuna, det kan tyckas konstigt att jag inte varit dr tidigare eftersom Camilla bor där, men det har bara inte blivit så, men iår, då åkte jag, jag packade min tygkasse med en jeansjacka och cyklade till Södra Station. Sen gick jag av vid Sollentuna och promenerade lite, jag besökte varenda affär i deras köpcentrum och så promenerade jag runt lite till, och efter några minuter kom jag till Sollentunavallen. Där mötte jag Peter och medan han jobbade så solade jag.
Sen var det inte mycket mer med det. Klockan var långt över ett när jag var hemma igen. Det kanske låter konstigt, men friidrottstävlingar är en lång och utdragen historia. Men ett rekord fick jag allt se. Och så stod jag hiskeligt nära Kajsa Bergqvist. Och någon tjomme på TV3 som jag inte har en aning om vem det var.


Kommentera

