EN HELT VANLIG ONSDAG I GÖTEBORG

På sommaren luktar Göteborg konstigt. Det luktar inte alls som det brukar. Igår var jag på Colors med Evelina och Adam. Adam och jag pratade mest om hur vi enklast skulle kunna döda så många som möjligt av besökarna. Atombomb borträknad. Hade vi varit i USA hade de fängslat oss. Adam tyckte att det hade varit intressant att gå lös med en motorsåg. Jag härmade automatvapen. Halv ett var jag hemma. Inte ett dugg berusad. Bara trött och lite håglös. Det var så mycket folk på Nef. Såhär i efterhand antar jag att det finns en hel hög med folk som trodde att jag var väldigt mycket mer berusad än vad jag var, mina sms lär vittna om det. Men det blir så ibland. Att man liksom skyller på något man inte kan skylla på. Igår: Alkohol.

Idag är det torsdag. Jag tänker nog inte göra någonting förutom att mysa med Pyret och kanske gå ut med hundarna. Vi har startat ett zoo här hemma nämligen.

Kommentera

