LA MUSICA, MAISTRO!

Ibland minns man inte vad man sagt, eller gjort, eller, ja, skrivit. Jag minns inte om jag skrivit om dethär, men det spelar inte så stor roll, för idag tycker jag att det passar igen.
Mattias Areskog och Mattias Hellberg har något ihop. Mattias&Mattias. I maj spelade de in sitt album och snart bör det vara här. För några veckor sen fick jag ett mail från en av Mattiasarna om att de skulle spela. Det missade jag. Men idag lyssnar jag lite på Born Into Being Alone. Det kanske låter hemskt, men så är det.

Kommentera

