PERSONER JAG GILLAR ATT CHATTA MED OCH LITE VARFÖR

Sverrir, för han pratar så mycket om kött.
Alexander för att han svarar även om han sover.
Hanna för hon svarar alltid med gulliga smeknamn och gör hjärtan och sånt.
Oskar för han är så rolig och skickar en massa konstiga bilder och är så smart för han fattar hur alla killar tänker och förklarar när jag tänker fel.
Anna för hon är lika hopplös som jag och pratar killar och blommiga overaller och kaniner och annat som jag gillar. Och så har vi hånglat med samma kille men det spelar ingen roll för jag bryr mig inte om det och inte hon heller.
Evelina för hon kan skriva okej, och så bryr man sig ändå inte för man vet att det inte bara är ett trött okej, utan verkligen ett okej.
Marcus för att han hittar saker på google så fort och för att han stavar fel en gång och säger att det var för att han sovit.
Madde för att hon skriver på samma sätt som jag och också är supersnabb.
Britta för hon är min minipsykolog trots att hon bara gått en termin hittills.
Magnus för att han förstår när jag skojar och kallade honom för Sanches och för att han är smart och förstår sig på kärlek trots att vi inte förstår egentligen.
Malin för att hon också älskar skype och liksom skickar bilder med photobooth och är som jag på alla andra sätt också och för att hon är min bästaste vän och jag hatar att hon ska flytta till Norge.

Nu har jag säkert glömt någon, men så är det. Huvudsaken är att jag älskar att chatta. Åh det är min bästa grejj känner jag nu. Gud vad roligt det är. Chattelichatt!

Kommentera

