JAG ÄR EN VIDRIG PERSON

Jag fick ett brev för några veckor sen, jag kom hem, efter att ha visat min mapp på någon stor gigantisk byrå som jag så gärna vill jobba på att jag så gärna skulle kunna dö. Brevet låg på dörrmattan när jag kom hem. Det var ett seriöst brev. Flera datorskrivna sidor. Det stod en massa saker. Bland annat att jag var en vidrig person. Jag mådde lite dåligt, jag läste nämligen brevet på tåget ut till Sollentuna. Och så fick jag sitta och vänta med brevet i knäet. Först hade jag ringt Alex och nästan gråtit lite och sen fick jag sitta och vänta på Peter och sen kom Camilla och jag tänkte inte så mycket mer på det. Men idag. Idag frågade Martin mig om livet. Och då kom jag att tänka på det. Detdär jävlahelvetesbrevet. Jag funderar på att lägga brevet i frysen för att glömma det. Det brukar jag ju göra. Fryst och glömt i all evighet. Amen.

5 thoughts on “JAG ÄR EN VIDRIG PERSON

  1. Nej, det enda som är vidrigt är att någon skickar ett sådant brev. Du verkar toppen!

Kommentera

