ENSAM KVINNA SÖKER MAN SVAR TILL HJÄRTAT TALAR SANT

Det är så sällan man får lov att citera Kent, så varför inte göra det nu liksom, när man ändå har chansen.
Det är ömsom sol, ömsom moln här idag, jag borde göra någonting, men jag förmår mig inte, jag pratar med Oskar, han ställer precis rätt frågor. Och så skrattar vi. HAHAHAHAHAHA skriver han. HIHIHIHIHIHIHIHIHI skriver jag. Det ser fint ut. Hade det varit i verkligheten vet jag inte hur det hade låtit.

Jag skriver på något som jag inte vet vad det ska bli, allt annat är ju borta från datorn, det finns ingenting på den, helt ren, det finns bara två worddokument och några bilder från Photobooth. Jag kan ge er dem, men innan det, något annat:

Frida
och jag gick i samma klass på högstadiet, jag tror att vi båda var ganska olyckliga. Hon hade sina hästar och jag min politik. Nu skriver hon om killar och migrän och brustna hjärtan.  Frida är smart och snabb och rolig och allt såntdär man vill vara. Och hon har fräknar på näsan och alldeles spikrakt hår. När vi gick på högstadiet var vi lite av en klan, tillsammans med Maud och Kikki, men jag kände aldrig att jag var riktigt med där. De skrev roliga sånger om sex timmars arbetsdag och jag skrev olyckliga piano-klink om hur jag ville sova resten av livet.

Här får ni innehållet av mitt photobooth


LANDET+HEMMA+SOL+INGENTING ATT GÖRA

Kommentera

