MINA PLÄTTAR OCH JAG

Jag tycker att det är så förträffligt roligt när jag lägger upp det enda innehåll min dator har och ni tittar på mina bikinibilder. Det gör mig så glad att ni är så intresserade av mina bröst, för det känns som att det var själva huvudinnehållet på den bilden som kunde få en intesserad. Det får mig också att tänka på andra saker. Som hur jag skulle se ut om jag hade lika stora bröst som Kissie. Det hade ju sett så roligt ut att jag vet inte vad. Oskar och jag skrattar åt det också. HAHAHAHAHAHA skriver han och HIHIHIHI skriver jag, precis som innan.

Förut hade jag en blogg som handlade väldigt mycket om mina bröst, det var roligt att skriva om dem så mycket, speciellt eftersom de faktiskt inte spelar mig sån stor roll egentligen. Men jag minns lite när jag höll på att få bröst, det var fruktansvärt.

Jag hade läst någonstans om hur ont det skulle göra, och att alla killarna skulle fnissa och nypas i de nya brösten. Varför jag trodde att de plötsligt skulle intressera sig för mig, det vet jag inte, men jag minns att jag läste på kropp-och-knopp-sidorna om hur obehagligt det var, att det gjorde on när de växte och att de var i vägen när man sprang. Och det enda riktiga par brösten jag då hade en relation med, förutom min mammas, var min lärare Agneta Ecks. Och hon hade de största brösten jag någonsin sett.

Så när jag satt där på mitt flickrum och läste om brösten fick jag kväljningar, jag trodde att jag och min späda flickkropp på då kanske 30 kilo skulle bära runt på 25kilos bröst. Bröst som alla killar skulle vilja nypa hårda tag i med sina pojkhänder för att deras ärthjärnor inte visste bättre.

Sen vet jag inte vad som hände brösten kom, ganska plötsligt, ungefär lika plötsligt som håret under armarna, mitt första armhålehår hittade jag när vi var i fjällen med en annan familj. Och sen blev det inget mer. Mina bröst är fortfarande rätt små. Mindre än min lillasysters, mindre än mammas och bara myggbett i jämförelse med fröken Agneta.

3 thoughts on “MINA PLÄTTAR OCH JAG

  1. hej beckster!
    jag vill inte inte att folk inte ska titta på den, hade det varit så hade jag inte lagt upp den, jag tycker bara att det är roligt att den är mest poppis, precis som jag skrev.

Kommentera

