MER BRÖST ÅT FOLKET!

Anders skrev till mig igår att han tyckte att min bröstreflektion var som en liten bok, det gjorde mig glad, för det ultimata bekräftandet är en bok. I alla fall. Det fick mig mest att tänka på bröst. Så vi pratar lite mer om det tänkte jag. Man blir ju så glad.

De senaste dagarna har jag sett på Sex&theCity alla säsonger, det är skönt att ha det skvalpande i bakgrunden när man inte göra någonting alls. När man skriver, eller kanske pillar tänderna. I alla fall, jag har sett serien, jag har tänkt på alla män de bahandlar, vardagsbekymren de har och deras bruncher. Men mest har jag tänkt på en sak. Det faktum att de sover i BH. Jag har sett Carrie utan BH- när hon har klänning på sig, men annars är den där hela tiden, BHn. Jag undrar om det inte skaver, och jag undrar varför hon sover med dendär. Är det skönt? Kommer brösten hålla sig fina längre? Och vad menar jag med fina egentligen?

Jag funderar mycket över dethär. Jag sov med BH en gång och trodde att märkena från den aldrig skulle försvinna. Det gjorde så ont att jag ville dö.

Kommentera

