TVÅ SAKER INNAN JAG SOMNAR

1)
Ibrahim Baylan här till höger det ju alldeles för obehaglig ut. Jag träffade honom några gånger när han var utbildningsminister eller skolminister eller vad det nu var. Jag gillade honom aldrig. På denhär bilder tycker jag han lite ser ut som en såndär smal mäniska i en hollywoodfilm som ska bli tjock. Som Travolta i Hairspray ungefär. Den andre gubben behöver vi inte kommentera alls tänker jag.
På tal om politik kommer jag rösta utomlands i år, det tycker jag känns spännande. Jag har bestämt att jag tänker få Klara till att gå med på att vi ska göra det till världens grejj, gå hemifrån i finkläder, gå och rösta, sitta på något kafé, ha valvaka och sen, förhoppningsvis jubla. Eller kanske gråta när SverigeDemokraterna kommer in i riksdagen.

2) Hur hittar ni hit?
Och ni som inte känner mig och läser dethär för att jag är fantastisk och en bra vän och alldeles för aktiv på facebook- varför läser ni? Har ni så tråkigt, eller är jag så himlans bra?

One thought on “TVÅ SAKER INNAN JAG SOMNAR

Kommentera

