ANSWER THAT FUCKING QUESTION!

Om några veckor packar Klara och jag våra väskor och lämnar Svedala för ett litet slag. Det ska bli hemskt roligt. Innan dess stjäl jag en frågestund från henne och gör en intervju med mig själv.

Du heter: Martha Grethe Emerentia Leifsdotter Lund

Smeknamn: My little copy/Mimi.

Låt som när du är ledsen sörjer till? åh, jag kommer inte på en enda.

Beroende av: musik, män, minttuggimmin, pop!

Vad tror folk om dig? >gulliga lilla du</>du e inte svensk va?<

Stämmer det? jo, men det gör det nog

Vad får du oftast komplimanger för? musiksmaken, fötterna

Hur imponerar man på dig? man har en diagnos.

Brukar du skratta för dig själv? högt och starkt

Vad står det i ditt senast skickade SMS?: >Minns du historien om kines!-tourettsen?<

Var bor du? Ingenstans för tillfället, i en kappsäck tom på pengar, men full med kläder.

Trivs du där? jadå

Har du haft sex idag: aaaaaaaaahahahaha nej.

Hur svarar du i mobilen: >är det något speciellt?<

Vem ringde du senast?: Min pappa

Vad sa den du till den du senast pratade med i telefonen: >kan vi inte prata sen, jag sitter lite olägligt till<

Antal timmar sömn i natt: oj, kanske 4

Sov du ensam: nej, uppenbarligen inte

Hur känner du dig nu: stel

Vanligaste färg på dina kläder: blommigt och randigt

Brukar du komma i tid: ja, oftast lite för tidigt

Vad tycker du om fötter: ganska trevligt

Vad saknar du: en kille

Hade du en bra kväll igår: åh ja! vilken kväll! dans och författare och myspys och pastisse! och gratis mat och skaldjur och bra musik och tonic! och efterfest och Olle Ljungström och en fin en.

Favorit dryck på morgonen: hallonsaft

När brukar du oftast gå och lägga dig: åh, alldeles för sent

Är du blyg?: beror på

Sysslar du med någon idrott: springer mellan spelningar

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: åh ja, men det är oftast jag som kastar ögonkastet först

Har du spytt offentligt: ja, på en spårvagn

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: samma sak som jag gör som tjej

Är du nöjd med ditt liv: aaaa

Är du bortskämd: jaaaaaa

Vad gör du i morgon: rullar tummarna, packar, fikar med min mamma

Vad är det värsta du vet?: morgonen

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja

Vad är det finaste du fått?: en segelbåt, en elgitarr, en dator. och en toppenfamilj och strumpor

En speciell dag du minns: En dag i augusti när Vampyren presenterade sig. Och en annan dag i augusti då jag hånglade med en författare.

Du samlar på: småpryttlar och kaniner

Vem ringer du när du är arg/ledsen: min far

När grät du senast: i natt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ge tillbaka allt till mina föräldrar

Vill du gifta dig: ja, i en kyrka tror jag också bland folk jag gillar

Vill du ha barn: ett helt fotbollslag, mest pojkar tror jag

Är du musikalisk?: jo, men jag har gehör

Vad dricker du helst när du är törstig: saft!

Bor dina föräldrar tillsammans: herregudja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: flera gånger

Biter du på naglarna: inte längre

JUST DET. KLARA OCH JAG VILL BÖRJA BLOGGA IHOP. ANSTÄLL OSS.

Kommentera

