ÅH VILKEN HÄRLIG DAG!

En bra morgon, men 1000 olika alarm, sova i bara lakan är min favritgrejj. Sen ut, hem, sen ut igen, gå och handla mer godis än ögat orkar äta. Sen ringde telefonen och jag pratade med någon som jag tycker är smart och bra och som sa fina saker och gjorde mig glad och så åkte jag tunnelbana och nu ska jag se MadMen. Och sen skriva en krönika för Nya Upplagan och sen inte göra nåt alls. Sova lite kanske.

Men det viktigaste är att jag är med den bästa människan jag vet. Azra. Men jag måste andas lite för att kunna skriva om henne.

Kommentera

