ALEX SÄGER: VI KÖR. DÅ GÖR VI DET.

Alexander ringde. Han är min vapendragare för er som inte anat det innan. Min partner in crime. Min PIC kan man ju säga.

I alla fall. Alexander ringde, varför han ringde? Jo, för jag smsade honom en grejj i morse när jag nästan skrek av glädje. Vi är entreprenörer ut i fingertopparna nämligen. Nu ska vi starta en grejj vi pratat om länge.

Det funkar så, vi funkar så. När Alex säger: KÖR. Då gör vi det. Kör ba. Kör!
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

Kommentera

