GE LITE KÄRLEK TILL VÄRLDEN/DUM AV DIG

Nu kommer det över mig igen: kärleken. Anledning: jag var ute i Stockholm första gången igår. Nu kanske ni tänker: du var ute i torsdags med. Jag tänker: ja, men inte på Kåken.

Vad som är så speciellt med Kåken undrar ni nu? Det är väldigt mycket folk där. Och man får en liten chock när man kommer in för att det är så varmt. Och för att det är så mycket folk.

I alla fall. Vi var där igår. Och många många många gånger har jag pratat om Berghs som något ganska tråkigt, för jag passar inte i skolklasser, det gör mig obekväm, jag gillar det inte alls. Men igår var det så roligt för det var så många bra från Berghs att jag blev helt nipprig.

Kommentera

