DET FINNS GRADER I HELVETET

Idag missade jag debatten tack vare filmen om The Runaways, det gör ju egentligen ingenting när man kan se det på SVTplay. Jag såg Jimmi Åkesson häromdagen, jag önskar att jag sagt vad jag tycker om honom. Han ger mig rysningar.

Jag kan villigt erkänna att jag inte ens vet vad jag ska skriva nu, jag är mest frustrerad, jag fasar valdagen, Klara och jag är inte i Sverige, men vi måste försöka följa den på något sätt, med sex timmars fördröjning och allt, men det måste gå. Om Sverige Demokraterna kommer in i riksdagen kommer jag fälla en stilla tår och sen föreslå att vi ska gå ut och söka fasta greencards, för att slippa komma tillbaka till ett land om stegat rakt tillbaka till 90talet och BertKarlsson-fasonerna med fötterna på bordet.

Det får inte bli så, för allt i världen, lova mig att ni inte skänker en enda tanke åt Sverige Demokraterna, om det inte är i förakt.

2 thoughts on “DET FINNS GRADER I HELVETET

  1. Att basha jimmie åkesson får tummen upp av mig …men inte är väl greencard till USA den bästa möjligheten för att undslippa rasism och trångsynta personer?

    Jag tror tyvärr att man stiger tillbaka till 90-talet snabbt i många delstater där.

Kommentera

