DUM AV DIG vs FRÅN OCH MED DU

Idag: MUSIK.
Imorgon: FÖRVIRRING

Egentligen borde jag skriva en ny krönika för Nya Upplagan, men jag kommer inte på något att skriva om. Jag funderar på att skriva om valet, eller om någonting helt annat. Någon jag träffat, någon jag aldrig träffat. Så istället skriver jag något skittråkigt, men som jag funderat på ett tag:

Jag har tänkt på det här ett tag, jag har funderat ganska länge. Jag gillade aldrig SNOOK, jag tyckte de var lite jobbiga och inte speciellt roliga. Jag kan lyssna på Mister Kool för att det ger mig flashbacks och minnen av en tid jag egentligen helst glömmer.

Det är oundvikligt att refererar till deras gamla saker, Daniel Adams-Ray och Oskar Linnros var ju tillsammans SNOOK, nu är de ensamma. Var för sig. Och gör nästan samma sak. Det kan inte hjälpas, jag tycker att singlarna låter hemskt lika. Och jag har haft lika svårt att bestämma vilken jag egentligen tycker är bäst.

Men efter noga övervägande och en diskussion har jag bestämt mig. Dum av dig. Det får bli så. Den är bättre helt enkelt.

Då var det sagt då.

Kommentera

