NU KÖR VI IGEN

Det stämmer, jag har pratat med Alex igen. Vi pratar så mycket. Och så ofta, väldigt ofta på olika sätt samtidigt, som att vi mailar samtidigt som vi chattar, eller ringer varandra samtidigt som vi mailar och chattar. Det kallas för att multi-taska, pappa.

I alla fall, jag var på Kungsholmen, ringde Alex, kläckte en idé, spikade idén, lade på. Vi kör på. Precis som vanligt.

Att jobba snabbt och kvickt har alltid varit min grejj, jag hatar saker som glider iväg, det gör också att jag ibland sumpar deadlines big time. För tar det för lång tid tappar jag lusten. Och jag tappar lusten ganska fort. Men oftast blir det inte alls så. Det bara flyter på. Och jag gör en massa saker. 100 bollar i luften är jag personifierad.Det värsta jag vet är människor som inte kan ta beslut och inte kan jobba. Eller de som inte jobbar alls.

Med det sagt ska jag nu jobba. Jag ska lista 10 personer som jag tror är up-and-coming. Och så ska jag skriva lite papper att ta med mig på första mötet.

Kommentera

