DAGENS MEST POPULÄRA

Är utan tvekan Christopher Friman och Azra Osmansevic. Så himlans många som googlar dem och kommer hit. Varför gör ni det? Azra är otroligt vacker och Christopher hemskt smart. Det låter som en slående kombo känner jag nu, om det inte vore så att Azra är upptagen, busy så att säga. Vad Christopher är vet jag inte, jag kanske borde fråga honom det. Vad han är. Jag lovar att han svarar journalist. För det är han ju.

Annars då?
Jag tog mig till Thorhildsplan och träffade Ellen och firade hennes första boksläpp på förlaget hon äger, Kalejdoskop. Det var så roligt att träffa henne, för vi har pratat om det så länge, för att vi bor i samma stad, men så har vi varit sjuka/upptagna/stressade/på olika platser att det aldrig blivit av. Det blev det idag och jag fick ett litet glas vin och dessutom se en väldigt fin bok. Det gjorde mig glad. Det var ett trevligt kalas. Sen såg jag I love you Philip Morris och Hedvig och jag skrattade som jag inte gör så ofta annars än med just Hedvig. Angående filmen tyckte jag nog om det. Och sen ringde jag Alex och vi pratade under resan hem till Essingen och det slog mig igen hur smart han är. Värsta geniet. Vilken tur HDK har som vunnit honom.

2 thoughts on “DAGENS MEST POPULÄRA

Kommentera

