HEJHEJHEMSKTMYCKETHEJ

Åh, dålig dag, började med att gå/jogga Essingen runt, sen badade vi och efter det har jag sett två avsnitt MadMen och nu har jag inte gjort någonting på flera timmar, ätit lite, pratat lite, skrivit ingenting, bränt skivor till onsdag (Malmen) och lördag (Folkbaren).

Ikväll ska jag gå på min första bokrelease som ägare till ett förlag, ingen vet det än, det finns inga visitkort och det mesta är ingenting utan bara en tanke, men tanken känns bra. Tankarna räddar en oftare än man tror. Man kan så lätt tänka sig bort till någon annanstans än där man egentligen är. Än den man egentligen är.

Nu skriver jag en lista, på personer jag tror på. Vad det blir av den får ni se snart.

/Emerentia Leifsdotter Lund
Vi vill tacka livet Bokförlag

One thought on “HEJHEJHEMSKTMYCKETHEJ

Kommentera

