IGÅR

Det var så trevligt, vi skrattade så mycket, Anette, Rebecka och jag, och så kom hela Nationalteatern efter deras spelning på Mosebacke. Det var också roligt, för då visste jag att fler än jag skulle njuta av min Nynningen-kavalkad. För full hals är en av de bästa låtar jag vet. Den får mig att minnas saker och den får mig att le. Och bli lite peppad.

Gårdagens hitlista fylldes av lite annat och hade jag haft en extra låt hade jag spelat denhär. Det är också en av de finaste låtarna jag vet.

Idag ska jag njuta av Stockholms-torsdagen och sen vet jag inte vad. Kanske se Inception. Vem vet.

Karenina påminner lite om han som pratade om mina flickfötter. Så jag bjuder på några bilder.

På lördag spelar jag tillsammans med Pontus på Folkbaren. Då tycker jag att ni som läser dethär ska komma. Jag tänker spela ungefär dethär.

Kommentera

