<3 SKINNSKATTEBERG

Herregud vad fint. Jag älskar att Alex och jag har samma smak. Vi har gjort en lista med personer vi tycker om, och den ser lika dan ut, trots att vi inte jämförde den för början. Jag lägger till ett namn: Erik Enocksson. Och så ser jag att Jesper Glansland redan är med. Det är ju lustigt. För de jobbar tillsammans.

Och så plötsligt ser jag Conny i filmen. Det är också roligt.

Idag spelade vi in trailern för Rebecca och Fionas program på SVTplay, jag är stolt över dem. De är så drivna att det gör ont.

Kommentera

