TRE BILDER OCH LITE TEXT

Jag hittade mig själv i Nya Upplagan och blev förvånad, för jag trodde inte att jag redan börjat skriva där, men det hade jag. Det var roligt. Så nu måste jag skriva mer. Och mer. Och mer. Och mer. Att skriva är lite som ett gift. Igår smsae jag med en annan copywriter och vi pratade om kombon. Jag sa att den var fruktansvärd och bara innebär problem. Han tyckte det såg bra ut på pappret. Men, jag kan berätta att två som kan skriva precis vad de vill. Rakt ur hjärtat, med hjälp av hjärnan, väldigt lätt får upp vem som helst i brygga. Och det är inte lika roligt som det låter.

Som jag sa så var det inspelning idag. Det var roligt, men mest svettigt, och det är roligt att se när det går bra för de man tycker om. Även om man inte träffas hela tiden. Och även om man blivit väldigt olika med tiden.

Kommentera

