SISTA NATTEN MED GÄNGET

Idag är min sista Stockholms-lördag på ganska länge. Imorgon åker jag till Göteborg för en sista vecka där, och sen, hör och häpna, flyttar Klara och jag till New York. Det känns surrealistiskt som sjutton, och jag nyper mig i armen lite och kommer på att det faktiskt är sant.

Så nu gäller det att göra det bästa av det sista. Ikväll ska Pontus och jag skratta ihjäl oss på Folkbaren när vi spelar skivor och sen vet jag inte vad som händer. Men kul ska det bli. Och så ska vi glömma detdär med Sverigedemokraternas film.

Nu ska jag göra en Stockholms-spellista och sen ska jag se lite på TV.

Kommentera

