ATT KOMMA HEM ÄR EN SCHLAGER

Det finns inte så mycket mer att tillägga egentligen till den meningen. Det sammanfattar ganska väl. Jag har varit hemma ett dygn. Jag har upptäckt att det numera finns Brämhults i kylen, att den gamla hunden fortfarande springer bort väldigt fort och att grannarnas två gigantiska hundar är ganska skrämmande. Och att pappa fortfarande ser på TV mitt i natten och att mamma har lagt sig till med ett stort intresse för ”möten”.

Idag ska Klara och jag gå på ett helt annat möte, det ska bli intressant, innan dess ska mamma och jag ha hunnit till Emmaus, för herre jesus vad de har fått in mycket roliga saker.

Sen vill jag köpa lite singlar också, för det var så längesen och det är ju mycket roligare att köpa dem på riktigt än att köpa dem på iTunes eller på detdär jäklarns Spotify.

För att göra er lite gladare bjuder jag på en photobooth-skörd.


FILM+HATT+TÄNDER+JAGHARINGENSPEGELIMITTRUMSÅJAGANVÄNDERPHOTOBOOTH

One thought on “ATT KOMMA HEM ÄR EN SCHLAGER

Kommentera

