SAKER SOM BARA HÄNDER HEMMA

Diskussioner om huruvida man får sätta sig själv först och säga ”jag och Klara” och inte ”Klara och jag”. Och enas om att det får vara okej om man inte skriver det utan bara säger det. Och man tjatar om att hämta tvätt. Och att juicen är slut. Eller om hur många minuter man ska få prata om samma sak innan det blir tråkigt.

Jag ser på The Promotion, passar bra in på dagen. Klara och jag har sålt oss själva idag. Det känns bra. Spännande och roligt. Imorse såg jag The Rose, mamma sa att man skulle gråta mycket. Det gjorde jag inte. Inte en enda gång. Igår såg jag Factory Girl. Varför så mycket film kanske ni nu undrar. Det kan jag berätta. Jag försöker lära mig att titta på film. Jag tycker det är svårt, jag blir så lätt rastlös och det är så svårt att hålla intresset uppe.

Dags att planera lite.

Hasta la vista.

Kommentera

