ATT BLI BORTRÖVAD

Igår fyllde min pappa år. Det firade vi med Pastisse och middag här hemma. Det var alldeles utomordentligt trevligt. Trevligaste var nästan att min farbror lämpade av mig på SOLO för gratisöl och lite Ralph Lauren-kläder. Såna arrangemang går alldeles utmärkt att frottera sig på när man förväntas bli toppbloggare på Aveny.se. Efter det tog jag med mig Stockholmarna till Publik, Pustervik och Jazzhuset, i precis den ordningen. På Jazzhuset blev jag bortrövad och sen vaknade jag klockan tio och promenerade hela vägen hem till Örgryte från stan.

Nu: dogwalk
Sen: intervjua Klara

Kommentera

