JADDAJADDAJADDA

Jag vet inte vad som hände igår, men jag pratar med Emelie nu och hör ju jag själv beskriver gårdagen som EPIC. Det var den faktiskt. Jag tog med mig mina två nyaste bekantskaper på en sväng runt stan. Det fick mig att älska Göteborg lite extra. Jag funderar på att flytta tillbaka hit. Det vore som en dröm. I alla fall just nu.

Herregud.

Vi pratade om bortrövningar igår. Jag tänker att jag kanske borde starta klubb. Då kunde den heta Bortrövad. Eller så döper jag helt enkelt mitt barn till det. Jag har inte riktigt bestämt mig, som ni kanske hör.

Jag letar efter mina föräldrar, men de syns inte till. Jag funderar på vart de kan ha tagit vägen. Jag behöver nämligen packningshjälp. Och det illa kvickt. Ni ska få se mitt berg av saker senare.

Kommentera

