DET KANSKE SISTA

Jag undrar när vi flyttar, Klara och jag, bloggarna alltså. Det kommer nog snart. Jag har mailat Aveny-Tobias, han kommer säkert svara på det snart.

Under hela gårdagen kom jag på små saker från torsdagen, jag gillar när det blir så. Att man plötsligt minns. Som att Tobias frågae alla vad de tänkte rösta på, eller att jag kramades eller att vi satt i ljudbåset, Kalle, Emanuel och jag.

Igår hann Rachel och jag se I rymden finns inga känslor. Åh, jag älskade den filmen, jag hade också velat vara tillsammans med Martin Wallström, eller kanske inte, men i hans roll, janifattar.

Sen efter det satt vi på Kino ett tag, och det finns en anledning till att jag berättar det, för det slog mig när vi satt där att Göteborg blivit så snyggt. Det är så många snygga runt omkring en att man nästan tappar andan.

Och sen åkte jag för att hämta en jacka hos Evelina och vi pratade och åt flingor och allt kändes så himla bra att jag berättade en massa hemlisar och hon med och vi fnissade och så sa jag något jag tänkt på och hon tyckte att det var en sån bra idé att hon tog mig i handen och nu känns allt bara helt fantastiskt bra.

Imorgon åker vi. Idag myser vi.

Kommentera

