NU ÄR DET SLUT FÖR IDAG/JAG GÅR HEM OCH KLÄR UPP MIG FÖR KEN RING

Det är en dag imorgon också, brukar mamma alltid säga för att få mig att gå och lägga mig. Jag har aldrig kunnat sova när jag bör. Men plötsligt är det som att något hänt, jag vill sova mest hela tiden. Jag längtar efter natten, inte efter att gå ut och se folk och deras nya nattliga-jag, utan bara efter att få sova. Men idag ska jag vara vaken, det är konsert på Jazzhuset och jag vill se Ken Ring i verkliga livet. En milstolpe så att säga.

Ni får en dagens frisyr:

Oj vilka påsar jag har under ögonen, dem måste jag göra nåt åt.
NU: gå hem, snart: Ken Ring.

One thought on “NU ÄR DET SLUT FÖR IDAG/JAG GÅR HEM OCH KLÄR UPP MIG FÖR KEN RING

Kommentera

