KOLLA DAVID! DAGENS TVÅ DJUR!

Det var vad jag hann efter att ha spanat in två fokusgrupper och skattedeklarerat! Underbara måndag.

Kanske bör förklara här att jag nu bestämt mig för att lära mig ett djur om dagen, nu blev det två origami-djur just idag, men jag vart så inspirerad. Jag lovar att visa upp dem allihop när det är klart, när min lilla djurfarm är färdig. Jag får nämligen inte ha djur för min kille, trots att min högsta önskan är en undulat. Åh vad jag hade velat ha en helt gul eller helt vid undulat, det hade gjort mig så lycklig, hör du det, Love?

Kommentera

