VAR NÖJD, DU HAR JU ETT JOBB I ALLA FALL

Så håll käften och klaga in, du är inte FAS 3 i alla fall.

Åh jag är så trött på att inte få klaga, så nu gör jag det lite:
det gör ont i min visdomstand, det är kallt på kontoret och kallt att cykla numera och det är alltid kontrollanter på spårvagnen och min kille och jag jobbar helt olika tider. Och det känns så ofta som at tingen förstår mig och jag krympte klänningen i tvätten och lägenheten är så mörk och min favoritlakrits finns inte på hemköp och och och och.

 

Kommentera

