ÅH JAG UNDRAR HUR DERAS BARN SER UT

Min kille och jag är inte direkt lika, han är mer lik min pappa, jag är liksom på allvar tillsammans med min pappa. De pratar lite för högt ibland, ska fixa allt själva, samlar på böcker om Göteborg, gillar båtar, kavlar upp skjortan och ja, andra saker. Mamma och jag brukar fnissa åt det, hur våra män beter sig, fast inte på sättet att vi kallar dem gubben och de kallar oss regeringen, bara gulligt, snällt, ett älskvärt fniss kan vi kalla det, det blir bra. Vi tycker ju om dem så himla mycket, inte trots deras egenheter, utan tack vare deras egenheter.

Nog med kärleksdravel, jag av-följde en halva i ett par på Twitter idag, jag insåg att jag inte orkade se deras twitter-sms-konversationer längre.

Kommentera

