HEJ DAGBOKEN!!

Hej dagboken,
Nu är jag här igen, jag vet att jag försummat dig lite det senaste, men du förstår, jag har jobbat så mycket att jag inte hunnit, klockan 21 har jag varit hemma de flesta dagarna, och ofta senare än det, jag har varit så trött förstår ni,  att jag nästan bara sovit när jag väl haft tid. Förutom i fredags, då spelade Love och jag skivor, på Stearin, det är ju mitt varannan-fredags-nöje. Stearin får bli Folkbaren i Göteborg, trots att det inte alls är samma sak, men ändå.
Men ja, förutom det har jag alltså sovit, igår till klockan 13:30 och idag bara till 7, men ändå. Gud som jag sovit.
Nog med ursäkter, igår var vi i Hagakyrkan och tittade på när Mini sjöng, det är bild ett.
(Den är ganska fin ändå, Hagakyrkan, jag ska hitta en favoritkyrka här har jag tänkt, och sen får jag fundera lite till över hela gifta-sig-i-kyrkan-grejjen, för jag vet inte vad jag riktigt känner för det. Jag menar: som jag försökt tro, men det har ju inte riktigt gått. Är det då okej att gifta sig i kyrkan? Jag är ju inte ens med i Svenska Kyrkan…)

Bild två är på mitt anteckningsblock på jobbet. Det verkar ha varit en givande torsdag förra veckan, nu när jag ser tillbaka.

Kommentera

