DEN EVENTUELLA KRÄKSJUKANS ANSIKTE

Men med tanke på påsarna under ögonen verkar jag ha påssjukan. Jag är livrädd för kräksjukan, än mer rädd att smitta någon så jag ringde och kollade och magont+minimal feber+illamående verkade kunna vara något som innebär kräksjukan, så därför har jag idag stannat hemma, vilat, legat på latsidan, inte gjort någonting alls.
Förra gången jag hade kräksjukan var mitt under P3guld, då både sög och spydda jag.
Måtte jag nu inte bli sjuk utan hålla mig frisk tills på torsdag och fredag då jag spelar med Sebastian på Yaki-Da.

Kommentera

