NYÅRSKALENDERN LUCKA 4: BERÄTTA OM NÅGON DU BEUNDRAR

Nu ahr jag kommit efter igen, men vi kör!

4. Berätta om en person som du beundrar.

En person jag beundrar, jag undrar vem jag beundrar, jag gör verkligen det, jag har aldrig haft någon idol, för min mamma hatar idoldyrkan och därför var det svårt att tapetsera precis hela rummet med Backstreet Boys eller Madonna eller någon annat. Men jag tycker om Simone De Beauvoir, och jag minns hur fantastisk och smart jag tyckte att min kompis Maud’s mamma, Eva Gothlin var när vi var små och min farmor är nog bland de häftigaste jag hört talas om, så det är väl de då. Simone, Eva och min farmor Inger. Och min syster som kämpar så stenhårt med sin skola, min mamma som kämpat med mig och min pappa som står i.

 

Kommentera

