TA DIG I KRAGEN!

Så här ser jag ut när jag ser Markus Larsson om mornarna. Inledde arbetsdagen med att titta på Aftonbladet-tv och förundras över deras hemskt fula inredning.
Nu ska jag jobba till klockan 13, sen ska jag träna och fika med min allra äldsta kompis Anna, henne har jag känt sen hon föddes, det är en häftig känsla. Sen ska vi klä granen och sen åka till Loves mamma och vinna miljoner på Bingolotto och sen ska jag sova. Det är den här dagen det.
Det jag egentligen tänkt säga var bara att jag gillar kragar. Punkt. Hejdå!

Kommentera

