NÅGRA FYND OCH EN FLYTT

Häromdagen var vi på Holmens, trots att jag sagt att vi inte ska köpa nåt på ett tag så gjorde vi ju det, trots att vi flyttpackar och inte alls har lust att packa mer saker. Det finns två flyttlådor kvar och jag tänker bannemej de två bli de sista. Sen får det räcka. Det som inte får plats i de får gå till tippen. Punkt och slutdiskuterat.
I alla fall, jag hittade en krage och en ask (som jag tänker förvara mina hårnålar i, min farmor hade alltid sina i en cigarill-ask, så det blir fint att fortsätta så) för en tia och en femma och sen när vi skulle betala såg jag en hund som jag inte kunde sluta tjata om. Jag tror Love gick med på köpet för att slippa mer tjat om husdjur på ett tag. Nu återstår det bara att hitta ett bra namn till kraken.

Kommentera

