ÅHÅJAJAJA DEADLINE OCH IDÉER OCH UNNI DROUGGE

Nästa måndag har jag deadline med Nya Upplagan, jag har hållit upp med krönikorna där ett slag, men nu känns det om om att jag är redo igen, jag har även mailat GT-kultur och det känns bra. Men jag vet inte vad jag ska skriva om. Åh ge mig en idé internet!!! (tips betalas med ja, någonting)
Någonstans verkar det som om att mitt nyår liksom inte börjat förrän nu, jag har köpt en yoga-matta och ligger på golvet och slingrar mig hemma. Jag läste ut Bluffen och har farotfarande inte skrivit något till Unni, men jag ska det, jag ska bara våga och få ut tummen först. Jag gör det nu, det bestämmer jag mig för direkt tänker jag.
Jag gjorde något hjärntest på nätet och tänker att jag kanske borde gå på någon sån röntgen. Vampyren brukade skryta om att hans hjärna såg ut som ett fågelbo, jag hoppas att mitt ser ut som rymden.
Fyra dagar kvar till flytten, då börjar mitt nya liv på riktigt. Tills dess får jag slarva med yogan och med andra saker, peta mig i näsan, och sånt. Efter det: struktur och planering.

Kommentera

