SÄNGARNA ÄR KÖPTA!

Nu packas kärran och snart bor vi inte där vi bott ett slag och det betyder att vi ska flytta och börja på nytt och börja på riktigt och gud jag vet inte vad, men nu börjar jag undra vad jag egentligen håller på med. Har vi verkligen gjort det här, Love och jag? Och så tänker jag på andra saker, som att våra föräldrar ska träffas imorgon och att min pappa inte kommer förstå att Love och André inte är samma person utan bara tvillingar och att vi kommer tjafsa lite och att jag kommer få städa undan de tavlor som Love äger och som jag inte gillar och jag undrar vad vi ska äta ikväll nu när inget finns i kylen och jag måste imponera och vara smart och duktig och duktigaflickan och allt sånt och och och och hur jag kommer hinna yoga och hur pirrigt är inte allt och snart kanske jag får dåndimpen? Så många gånger som jag funderat över min galenskap som den senaste veckan har jag aldrig gjort förr. Herregud, Emerentia, vad är det som händer med ditt liv egentligen? Plötsligt är det lika perfekt som i en blogg, sekelskifteslägenhet, jobb och hemliga projekt. Jag ska bara skaffa fin stil+ lite annat först.
Herregud, och hejdå!

Kommentera

