HEM

Elin kom och hälsade på oss med tulpaner, det gjorde mig glad, jag vill ha mer blommor.  Mycket blommor.
Vi börjar möblera från hörnen verkar det som, kanske för att vi inte har så mycket saker än.
Vi började med att skippa två av efternamnen, så får vi se sen.

Och eftersom vi inte har någon hiss längre blir det fotografering i hallen.

Och en bit av köket.

En hylla jag uppenbarligen stylat likt en lägenhetsannons.

Som fem burkar med ätbara saker, pepparkakor som inte är så goda längre, mandlar som är bra att tugga på, cashewnötter som inte smakar så bra, tranbär och te.

Och från andra sidan, en spegel jag råkade köpa, trots att den var för dyr, mer te och linser, nu när jag ser det undrar jag varför linserna inte står i skafferiet, det ser inte direkt inbjudande ut.

Och här är lite mer av köket.

Och från andra hållet, flickan på tavlan är Loves mamma, det är lite roligt att ha svärmor på väggen.

Och i det ombonade hörnet i rummet sitter Love och spelar gitarr.

One thought on “HEM

  1. Vad fint ni har fått det. Kul ! Din vassa penna förtjänar ett riktigt pennskrin.Kram Sophia

Kommentera

