KANSKE VÄRLDENS BÄSTA JOBB/DAG

Tänk, ena dan sitter jag och skriver saker om 2 för 1 och andra gamla klassiker, jag lockar med priser och saker, men andra dagar, då får jag verkligen göra annat, som att skriva en miljon tecken om Göteborg, eller som idag, träffa Marcus Samuelsson för att prata mat. Helt fantastiskt!
Det är sol. Kanske är det därför jag är så glad. Eller så är det något annat. Som att det är fredag eller nåt. Jag vet inte, men något är det.
Sen hade jag turen att Ebba på Kaserntorget 8 ville ge mig en klänning, den är svart, hellång och med en massa paljetter, jag känner mig som Jackie Kennedy i den och det är aldrig fel.
Nu: kaffe på Posthotellet och sen, framtiden.

Kommentera

